7 Aralık 2013 Cumartesi

7/12/13 Adana Tahmini


tjktahmin.com yorumcularından ede hasanın günün Adana koşusu için yapmış olduğu kuponudur.


1.Ayak2
2.Ayak7  /  4,9,10
3.Ayak6
4.Ayak8,9,10,2,3,4,6
5.Ayak3,1,8,13,2,6
6.Ayak1,2,3,4,7,9,10

Kupon Bedeli : 14.70 TL

1.Ayak
Yarış hayatında yaptığı 38 koşunun yarısını kendisini iyi tanıyan pilotu Ahmet ÇELİK ile yapan safkan (2) AFFAN Bu grubun üstünde olduğunu düşündüğüm için ağır kilosuna rağmen bu grupta üstün sağlayacağını düşündüğüm için günün bankosu olarak öneriyorum.
Bu safkana güvenmeyen yarış severler önerim ya tek ya çok safkan yazmaları benim önerim olacaktır. Tjk tahmin verilerine göre sıralamam(1) MERTKAL , (3)ABAKAY, (4) ALTINYILDIZ , (9) UÇANBİR(10) YAŞAR AMCA(11) CİHANEFE(12)ELİFİM favori safkanın gelmediği yerde iyi bir ikramiye için yazılmasında faydalı olacaktır.
Sıralamam : 2

2.Ayak
Kısa süre dinlendirilen safkan (7) NOVEMBER 60 kilo son koşusunda iki defa faullere maruz kalmasına rağmen rakiplerinden sıyrılıp kazanmasını bilen safkan 5 kilo indirimle bugün daha iyi koşacağına inanıyorum. Adana da çim ve kum piste koştuğu her koşu iyi bir grafik çizen safkan risk almayı seven yarış severler tek atabilir. Rakipleri sıralamamda olduğu gibidir.
Sıralamam : 7 / 4,9,10

3.Ayak
Tedavi için verdiği aradan sonra yaptığı çalışmalar ile göz dolduran kaliteli safkan (6) OĞLUM BUĞRA aradan sonra çıktığı son yarışında son düzlükten sonra 2 defa faullere maruz kalmasına rağmen çok sıkıştırılmadığı koşudan 2. Olarak ayrıldı. Bugün usta pilotu ile yarışı kolay kazanacağına inanıyorum. Banko olarak öneriyorum.
Sıralamam : 6

4.Ayak
Bu koşu için yorum yapmıyorum tjk tamin verilerin önereceğim safkanlar sıralamamda olduğu gibidir.
Sıralamam : 8,9,10,2,3,4,6

5.Ayak
Bu koşu için yorum yapmıyorum tjk tamin verilerin önereceğim safkanlar sıralamamda olduğu gibidir.
Sıralamam: 3,1,8,13,2,6

6.Ayak
Bu koşu için yorum yapmıyorum tjk tamin verilerin önereceğim safkanlar sıralamamda olduğu gibidir.
Sıralamam: 1,2,3,4,7,9,10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder